- Учні будуть оцінюватись за допомогою Форми для оцінювання PowerPoint, за якою вони отримуватимуть бали за зміст, оформлення та організацію роботи в групі.
- Учні будуть оцінюватись за допомогою Форми для оцінювання Публікації, за якою вони будуть отримуватимуть бали за зміст, оформлення та організацію роботи в групі.
Учні відповідають на
питання для самооцінки участі в проекті
- Тема була цікавою для мене,
тому що ...
- Мені було складно в проекті,
оскільки ... ... ..., тому що ...
- Мені було легко ... ... ... ,
тому що ...
- Працюючи в проекті я навчився
... ... ...
- Мені заважало ... ... ...
- На мій погляд проект був а)
успішним, тому що ... б) не успішним, тому що...
- Що я зробив би по-іншому
наступного разу ...
- Що змінилося в результаті
здійснення проекту а) в мені б) в моїх друзях, в) в світі?
- З того, що я зробив у проекті,
я пишаюсь ...
Питання для групи учнів, що беруть участь в проекті
- Чому ви обрали дану проблему?
- Як ви планували свою
діяльність?
- Скільки було учасників проекту?
- Як відбувався розподіл
обов’язків?
- Які обов’язки виконував ти?
- Яку допомогу надавав тобі
учитель?
- Хто ще надавав тобі допомогу
(консультант, батьки, друзі, сусіди)?
- Які ресурси були задіяні під
час реалізації проекту (оргтехніка, інформація, кошти)?
- До кого ти звертався за
допомогою і за яких обставин?
- Чи вважаєш ти проект успішним і
чому?
- Як ставились до вашої
діяльності в школі та за її межами?
- Чи будеш ти ще брати участь у
проектах?
- Чого ти навчився у проекті?
- З якими проблемами ти особисто
та твоя група зіткнулися у проекті і в чому їх суть?
- Чи цікаво тобі було брати
участь у проекті і чому?
- Щоб ти змінив, доповнив, як би
довелося починати проект знову?